Cappuccinocoach®

Cappuccinocoach®
Mijn eigen blog

woensdag 8 december 2010

Links

The first step to engaging a community of potential customers is sharing content that showcases your expertise. 

In mijn business  als coach / counsellor en trainer / opleider zou dat dus mijn eigen site zijn en links naar mijn Blog over coachen, interessante ontwikkelingen op mijn vakgebied en info die over mijn expertise gaat.
Zaken die bijdragen aan de beeldvorming van mijn toekomstige klanten over mijn "diensten".

A simple social media update usually isn’t enough to convey a full analysis on a topic. Include links with your updates that expand on key ideas. 

Dat is wat ik o.a. met dit Blog doe en Binnenkort zet ik ook een pagina met links op mijn website om zo ook links te kunnen ruilen (wederzijds vermelden) waardoor er extra verkeer naar mijn website gegenereerd wordt en dat plaatst mij weer hoger in de google rankings.

Collect and highlight, then remember

Keep in mind that your goal is to create value for your followers. Learn what your fans respond to and what they don’t, and then adjust your updates based on that information.

Het bekende "feedback" vragen en er wat mee doen waardoor je de toekomstige klant bedient met die waarde/ value waar behoefte aan is. 

* Feedback

How to:

Use Social Media to Enhance Your Event 
7 B2B Social Media Tools You Haven’t Heard Of:

1. Social Mention

2. Flowtown
3. Compendium Blogware
4. Trackur
5. Swix
6. Addictomatic
7. Spiral 16


Op twitter onder search random naar potentiële klanten gezocht:


Zoek coach 
Zoek web disigner
Zoek fotograaf
Zoek copywriter

En onder elk zoek criteria zit potentiële klandizie je kunt ze benaderen met een gericht aanbod



Geen opmerkingen:

Een reactie posten